tirsdag 2. juni 2009

Pinse helgen

I helgen har det vært kjempe varmt.
Stian hadde sitt utdrikkningslag på lørdag, og han hadde det kjempe gøy.
Jeg lurte Stian, så han trodde vi skulle til Oslo for å se på agility.
Det var nok bare jeg som skulle det, 7 gutter kom hit kl 9 og tok med seg Stian.
Han var kjempe overasket, og kjemp spent på hva som ventet han.
Jeg reiste til oslo for å se på Nes gjengen gå aglity, det kriblet litt i kroppen når jeg så banene.
Jeg gleder meg til jeg har penger nok til å konkurrere igjen.
HEIA NES
Søndag tilbrakte jeg og hundene ute på verandaen, med masse vann og god muskk,
Når Stian fikk rotet seg hjem, reiste vi til Kirkevika og badet med Line, Alfa og familien.
Cira er helt vill i vannet og vil helst ikke slutte å bade, til og med Xo hoppet uti.
Kosa oss litt sammen med Tørnby gjengen, og gikk tur i solnedgangen.
Mandag reiste vi å besøkte Karina og familien på hytta dems.
Herlig sted og deilig å bade, Jeg og Cira løp rett ut i vannet.
Når vi hadde fått kjølt oss ned, og lekt masse med hundene slappet v av på solsengene.
Det varte ikke lenge før det vart vollyball kamp, jeg satt å så på (litt ball redd).
Taperne skulle bade, det endt med at alle badet.
Kjempe koselig...


I dag har jeg og Karina vært å fin justert på kjolen, den er så fin.
Men bilder det får ingen se ennå... hehe

1 kommentar:

  1. Så fine bilder :D
    ser ut som stian kosa seg ja, hihi :D Jesus!

    Gleeeeeder oss til å se deg i den nydelige kjolen :)

    SvarSlett