torsdag 25. juni 2009

Bryllup 13 juni

13 juni kl 07.00 satt jeg på plass i frisørstolen på Bjørkelangen Hud og Fotpleie.
Det ble en flott dag på dagen og veldig avslappende. Resultatet ble kjempebra.
Karina og Jeg ble hentet av pappa kl 11.15 og det ble et tårevått hilsen med han.
Mye følelser i sving gitt...
Med en pyntet bil kjørte vi til Blaker Kirke.

Kl 12.00 åpnet dørene og turen ned mot alteret var lang.
Med dirrende leppe måtte jeg feste blikket på Stian, da gikk alt mye bedre.
Pappa overlot meg til Stian som så helt fantastisk ut.
Vielsen gikk sin gang med flott sang av Marianne Ligaard Eriksen og en kjempefin tale av presten.
Vel ute og nygift fikk vi mange klemmer og gratulasjoner, det var virkelig rørende og koselig at så mange var der. Tusen tusen takk for at vi fikk dele dette med dere.

Med Kristan i førersete og Karina kjørte vi til Sjarm Forostudio, hvor i tak MASSE bilder.
Vi hadde med våre foreldre, søsken, og hundene, gleder meg masse til å se bildene.

KL 15.30 ankom vi Kjærnsmo Gaard og gårdsklokka ringte oss velkommen.
Vi ble servert god mat og drikke, og fantastiske taler.

Tante Marit var toastmaster og festen ble gjennomført med glans. Jeg er kjempeglad for at jeg har ei så flink tante.

Kake og kaffe måtte også til, og bryllupskaken var kjempe flott, all ære til Mona Nævestad.
Bryllupsvalsen gjennomførte vi med glans, skulle tro at vi hadde trent mye.
Masse dansing, god musikk og hyggelig prat, så artig.

Vi er så takknemlige til alle som deltok i vårt bryllup, og takker så mye for alle gratulasjoner.
Uten dere ville ikke dagen blitt så bra som den ble.

Herved erklærer jeg at mitt navn er nå Marthe Tretli Brørby

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar