fredag 1. oktober 2010

Hva skjer a?

Her skjer det så mye om dagen at det å blogge blir liggende i glemmeboka.
Oline er i stadig forandring og i morgen er ho 3 mnd.
Siden sist jeg blogget har jeg hatt utallige fysio timer og fått bekkenet på plass, JIPPI!
Det er veldig godt, og det kribler det i beina etter å trene agility. Men det blir bare for kos å trene med Xo. Sammen med Nina, Line, Karina og Gry trener Stian og Cira agility på Bjørkelangen, der har vi fått ordnet oss bane, utstyr og conteiner. Cira og Stian har startet noen stevner i høst og gjort en god jobb i ringen. Hønefoss stevne endte med 2 pl og 4 pl, Oslo og omeg disk og disk (De jobbet veldig godt), og i Askim ble det disk i ag, 3pl i hopp.
Her er det film fra Hønefoss:










Her i fra Oslo










Her er fra årets siste stevne i Askim












Oline ble 12 september døpt i Blaker Kirke, med matservering hjemme. Vi serverte spekemat med godt tilbehør. Namm NAm.

Så har vi startet på babysvømming



Jeg har startet på 2 semester på førskoleutdanningen, det var rart å være uten Oline .
Men Stian klarte seg veldig bra hjemme, og Oline tar flaske når jeg ikke er hjemme.
I dette semestert skal vi gjennom musikk, drama, pedagogikk og norsk. Jeg har skrevet ferdig eksamens oppgaven min i pedagogikk, så da mangler bare norsk, musikk og drama eksamen før jul. Håper jeg klarer det like bra som forrige semester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar