søndag 13. juni 2010

NÅ ER DET 4 UKER IGJEN

Hva skjedde uke ..
30: 9 mai så reiste vi til Drøbak og deltok i konfirmasjonen til lillesøster Camilie. Hun var fantastisk flott, og maten var nydelig. Gratulerer så mye med konfirmasjons dagen.
31: 11 mai utførte vi praksis delen av formings eksamen, det var en vellykkket dag på Huseby gård. Ellers så var jeg hos jordmor 12 mai, og vi pratet om amming samt at hun skjekket hvordan det sto til med Oline. Oline hadde det veldig bra. Etterpå reiste jeg til vetrinæren og fikk Cira, Melba og Xo vaksinert og helsesjekket.
32: var det ingen legetimer, fysio eller jordmor.
33: 25 mai var jeg hos legen og alt sto bra til med både meg og Oline, vi tok også en TRAS blodprøve siden jeg har lavt stoffskifte. 25, 26 og 27 mai var jeg på skolen og vi hadde eksamen forbredende. 29 og 30 mai debuterte Stian og Cira på Oslo hundeshow, de hadde en fantastisk start på agility banen og beste resultatet ble en 6 pl i første løp. Wohooo, for min kjære mann og Cira. Gleder meg til neste gang de skal konkurere.
34: en stille og rolig uke, Oline blir mer og mer aktiv og presser veldig på både oppe og nede.
35: 7 juni fikk jeg innen pedagogikk temaet "Observasjon, praksisfortelling og dokumentasjon" og hadde 2 dager til å forberede meg. ) 9 juni kl 09.30 gikk jeg inn i eksamens rommet og 20 min seinere hadde jeg fortsatt mer å si men ikke mere tid. 11 juni var jeg hos jordmor igjen og denne gangen var det en praktkant som undersøkte meg. Alt var helt fint og Oline hadde lagt hodet litt lengre ned. Så jeg er inne i en modningsfase. Denne dagen fikk jeg også karakter på min pedagogikk eksamen, jeg fikk A. JIPPI!!! 12 juni fikk jeg også godkjent på Norsk arbeidskrav og etter en ventetid på 6 uker var det virkelig godt å endelig få svar. Jeg fikk også roser av min kjære og en fantastisk middag.
I dag er det 13 juni og vi har vår 1 års bryllupsdag. Helt utrolig hvor fort dette året har gått, og at vi snart har ei lita jente i armene. Jeg og hundene serverte Stian god frokost på sengen, og godt lesestoff "PONDUS". I dag skal vi bare nyte dagen og er vi heldig så titter sola fram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar