mandag 8. mars 2010

barnerommet tar form

Nå er jeg i uke 22 og babyen er blitt svært aktiv om kvelden og natten.
Begynte i dag på svømmetrening med fysoterapaut, noe som var veldig godt og krevende.
Fysio på onsdag samt en tur til A-hus. På torsdag er det gruppesamlig, jeg gleder meg veldig til å se åssen vi klarer å gjennomføre den.



Den vordende far ordner barnerom og til nå er alle vegger og tak revet, gulvet er pusset og lakert.
Til helgen kommer forsterkninger fra Brandbu og plater skal opp på vegg og tak, samt at det skal bygges innebygd seng og skap.
Jeg gleder meg stort til å se hvordan resultatet blir..



uke 19 begynte jeg med fysioterapi, og får god hjelp og masse tips av terapauten. Slik at jeg kan fungere litt bedre i hverdagen. Kort sagt så har jeg fått bekkenløsning, og det hemmer meg desverre mye i hverdagen. Var også hos legen denne uken, og barnet vokser riktig og har fine hjerteslag



uke 20 HALV veis, utrolig!!! Fysioterapi denne uken også. Nå har det seg sånn at denne uken er det skole, vi startet med norsk på onsdag og lærte om språkbruk hos barn. På torsdag hadde vi pedagogikk, og vi lærte om lek, læring og omsorg. På fredag hadde vi forming, og hadde mye om Arne Trageton. Vi lærte om leire og ståltrå, og lagde hver vår figur.



uke 21 en uke uten lege eller fysio, hmmm,, merkelig. Gruppemøte med skolegruppa mi, vi må planlegge gruppesamling. En tur til Brandbu var veldig deilig i helgen, hilse på familien Hagen, og å se hvor stor Aron er blitt. Og selvfølgelig hilse på svigers, svigermor disket opp med raklett på lørdag og det var helt utrolig godt, mmmmm



Takk for en fin helg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar