lørdag 14. februar 2009

Ut på tur

I helgen hadde Stian bestemt seg for å prøve langrennskia igjen, og var da litt spent siden det er mange år siden sist.
Da var det bare for meg å hekle sele til Cira, hu har jo vokst ut av Melba og Xo sine.
I dag startet vi med å reise til Jessheim Storsenter, der vi ordnet ønskeliste på Black Design.
Så skjekket vi ut hotellet der vi skal sove bryllupsnatten, ingen får vite hvor det er...
Cira med selen på
Stian klar for tur
Der er visst hundene å
Dette blir gøy


Mamma jeg vil til deg
Litt overtalelse så fikk Stian med seg Cira


Men det ente med en avstikker
Får jeg ikke gå til mamma tar jeg skiene dine
Lite nei fra Stian og de er på tur igjen
Jeg, Melba og Xo gikk hjem
Idyll
Hjem, kjære hjem

3 kommentarer:

  1. Fine bilder!
    Håper Stian og Cira koste seg på skitur, så da sånn ut :D

    SvarSlett
  2. Hei, så fine bilder av bikkjer og turer..Blir nok mange trivelige skiturer bare Stian og Cira blir enige om kjøreregler i skiløypa...

    hilsen puse og hans tjenerskap hehe

    SvarSlett