mandag 26. januar 2009

Januar 09

Jeg har vært litt slapp med å blogge i det siste, men det har egentlig ikke skjedd så mye nytt.
Vi startet året med å male stua, og det ble kjempe fint.
I skrivende stund tørker det siste laget med maling.

Ellers så er invitasjonene til bryllupet sendt ut, så nå er det bare å vente å se hvor mange som kommer.

Årets første agility stevne var i helgen, Follo stevnet.
Xo fungerte veldig bra, jeg gjorde ikke jobben min i noen svinger.
Det er jo noe vi taper tid på...
I hopp fikk 9 plass og er veldig fornøyd med løpet.
Agility gav oss en disk, hehe.
Hade! sa Xo og hoppet over lengden
Alt i alt var det veldig fine baner og det var mulighet til å gjøre mye handling.



Melba disket begge sine løp.
Line jobbet veldig hardt men det er ikke enkelt når Melba motarbeider henne hele tiden.
Cira var med og var kjempe flink, hun sov under stolen min.
Og så hilste hun på mange menesker, og titta på mange hunder.
Når jeg og Line konkurerte sov hun i buret..

Takker nes gjengen for en herlig dag i Flateby hallen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar