søndag 19. april 2009

Hmm ukene som er gått

Jada, litt dårlig blogging må jeg si.
Men nå er jeg her igjen.

Vel en litt dårlig start på påskeferien, vondt i kroppen gjorde at vi ikke fikk reist til hadeland før lørdags kvelden.
Men men bedre sent enn aldri...
koste oss masse hos svigers, besøkte Lene og besøkte min søster Guro.
Kjempe koselig å se alle igjen!
Gikk tur og solte oss, så det vart da en fin påske ferie allikevel...

Høydepunktet i ferien var showet med Jeff Dunham i spektrum, HELT FANTASTISK.
Så mye folk og et rå bra show, morro å se det live.

Uken som er gått nå har vært like travel som alle andre.
Vi flyttet agility banen ut på tirsdag og det var herlig.
Bailine på onsdag og trene agility på torsdag, det var morro.
Reiste litt tidligere for å trene litt med Cira, noen hinder og slalom.
Hun er så flink, artig hund å jobbe med.
Vi var bare jenter på trening og Ann Karin satte opp en veldig fin bane fra sverige.
Xo jobbet godt og vi fikk gode svinger (til slutt)..
Fredag satt jeg og Stian bare å koste oss med hundene.
Lørdagen vasket vi hus, med god hjelp fra hundene, humf..
I dag har vi ryddet i hagen og klippet busker, så reiste vi å trente agility med Line og Karina.
Stian var også med og fikk gå litt med melba.

Cira jobbet veldig bra i dag, jeg satte opp 4 hopp og tunell og slalom.
Jobbet mye med framad sending, som fungerte godt.
Xo tok noen runder med felt hinder og var veldig treg i starten.
Lot han vente litt mens jeg tok Cira en runde, og da ble det plutselig mere futt i han.

Koselig å trene med jentene, Takk for en koselig trening

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar