fredag 27. mars 2009

Uken som har gått...

Ja da er vel tiden inne for å oppdattere bloggen, det er liksom ikke så mye å skrive om.

Men vi har jo gjort noe denne uken..
Mandag var vi på trening og det var veldig gøy, jeg hadde satt opp en bane med mange muligheter.
Fikk da trent på slalom og litt handling.

Tirsdag = møter og møter og møter...

Onsdag skulle vi ha trent hadde ikke Xo funnet på å spise seg fordervet på katte mat på tirsdag.

Torsdag var det bailine igjen og måling, hihihi 80 cm er borte fra min kropp, JIPPI
og så var vi i kirken på bryllups møte.
Fikk nesten klump i magen når vi gikk steg for steg gjennom sermonien.
Og jeg fikk godkjent mitt program for sermonien, herlig...
Da får jeg printet og brettet programmer ferdig, det er en jobb jeg ikke har lyst til å vente med til siste dag.

Endelig fredag..
Var ute i 1 time og kastet fisbee med hundene og når Stian kom hjem tok vi en time til.
Eller det vil si at vi likte en 30 min og lette etter frisbeen i 20 min og så 10 min lek.

I morgen er det shopping tur med Karina, gleder meg masse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar