søndag 30. november 2008

1. advent skogstur

I dag var Line og Joakim hos meg og vi gikk en fin tur i skogen, og så så vi en film, "Fred Claus".
Så vi kan vel si at vi har både trent kropp og latter muskelen. hehe




Se, de kan klatre

Lurer på hvem som dytta Cira???


Ice princess


Cira og Alfa, Play play play

Snøball krig



Jeg MÅ ha godbiter, MÅ MÅ MÅ!!!







Cira går etter beina, Alfa redder dem i tide









Tralala, her kommer jeg










GODIS, namnamnam





Fotografering ikke enkelt


JOOOhOO








Så går jeg rundt ho Cira igjen, tidlig en søndags morgen



Jeg er uskyldig, de dytta meg
















You got a friend in me, lalalalala
Alfa, Melba, Cira og XO

















ADVARSEL: Skogstrollet er FUNNET



1 kommentar:

  1. Hahahha :) Fine bilder :D
    Takk for turn, det var koselig!
    Og, haha. filmen var geniAAAL :D

    SvarSlett